نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
142
-
الف
+

با «سارا خوئینی‌ها» بازیگر نقش «حمیرا» در سریال «معصومیت ازدست رفته» آشنا شوید

در این گزارش با بازیگر نقش «حمیرا» در سریال در حال نشر «معصومیت ازدست رفته» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «سارا خوئینی‌ها» بازیگر نقش «حمیرا» در سریال در حال نشر «معصومیت ازدست‌رفته» متولد 3 جوزا(خرداد)  سال 1353 خورشیدی در تهران می باشد.

وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

خوئینی‌ها بازیگری را برای اولین بار در سال 1369 با بازی در فلم ویدئویی «صبحگاه خونین» به کارگردانی «فرامرز باصری» شروع کرد.

این بازیگر ایرانی در سال 1370 با فلم سینمایی «گل‌ها و گلوله‌ها» به کارگردانی «ناصر مهدی‌پور» به سینما آمد و در سریال تلویزیونی «بی‌صدا فریاد کن» به عنوان نقش اول جلوی دوربین رفت.

«سارا خوئینی‌ها» در سال 1378 در سریال «مادر» ایفای نقش کرد و سال 1381 با سریال «معصومیت از دست رفته» در نقش «حمیرا» در کنار «امین تارخ» به شهرت رسید.

سارا خوئینی ها

هم چنان گفتنی است که «خوئینی‌ها» در جشنواره برنامه‌های تلویزیون سال 1383 و 1384به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن مورد تقدیر قرار گرفت.

وی در سریال هایی چون «مادر»، «سفر سبز»، «راه شب»، «نردبام آسمان»، «خاطرات مرد ناتمام»، «شب شیشه ای»، «اولین انتخاب»، «بی قرار»، «آسپرین»و ...نیز به ایفای نقش پرداخته است.

«آوای زمین»، «اوباش»، «فصل زندگی»، «باور آرامش»و «تلواسه» از جمله فلم های سینمایی است که سارا خوئینی در آن نقش آفرینی کرده است.

سارا خوئینی ها

سریال های چون «بچه ها نگاه می کنند»، «گاندو»، «کلاه پهلوی»، «یک روز قبل»، «تاوان» و فلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» با هنرنمایی «سارا خوئینی ها» از شبکه جهانی آی فیلم2 به نشر رسیده است.

سارا خوئینی ها

سارا خوئینی ها

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر